“Vivaro” za sve namene
KOMPANIJA “Opel” je brzo reagovala na povećane zahteve tržišta za venovima srednje kategorije pa je u prodajne salone stigao “vivaro” treće generacije. Od 2001, “vivaro” je stekao dobru reputaciju kao dostavno vozilo ili “kancelarija na točkovima”, sa oko milion jedinica koje su sišle sa proizvodnih traka.
Vivaro” je napravljen na najmodernijoj plaftformi, dostupan je za porudžbine već od početka februara , a kod dilera stiže krajem ljeta. “Opel” nudi gamu ovog vana skrojenu za sve potrebe kupaca – “kargo panel van”, zatim putnička verzija za do šest putnika, šasija za platforme i “kombi” za prevoz putnika, plus – po prvi put – tri umjesto dvije dužine (4,60 metara, 4,95 m i 5,30 m). Sa maksimalnom zapreminom tovarnog prostora od 6,6 kubnih metara, novi “vivaro” ima nosivost do 1.400 kilograma – 200 kg više od prethodnika.
Isto važi i za kapacitet vuče: maksimalna opterećenost prikolice od 2500 kg je sada za pola tone viša nego prije. Jedino što je skromno je visina, jer je većina varijanti visoka oko 1,90 m. Novi Vivaro zahvaljujući toj činjenici može da pristupi podzemnim garažama ili tržnim centrima, što olakšava utovar i istovar.
Zahvaljujući zajedničkoj platformi, novi “vivaro” dolazi u tri dužine. Posebno kompaktna verzija dužine 4,60 m zatvara jaz između vana i transportera, a sa krugom okretanja od samo 11,3 metara je vrlo agilna.
Ova varijanta već nudi 4,6 m3 tovarnog prostora, koji može da se poveća na 5.1 m3 zahvaljujući “FlexCargo” mogućnosti utovara na strani prednjeg putničkog sjedišta. Ovo dozvoljava transport predmeta dužine do 3,32 m umjesto 2,16 m. Verzije od 4,95 i 5,30 m imaju maksimalni kapacitet tovarnog prostora od 5,8 i 6,6 m3. Enterijer “vivara” tako može komforno da smjesti merdevine ili panele dužine do 3,67 ili 4,02 m, kao i mnogobrojne sitnice u ostavama unutar kokpita.
Više na: novosti.rs
Odgovori