Menu Filter
Povećanje broja kamiona, smanjene broja vagona

Povećanje broja kamiona, smanjene broja vagona

U Bosni i Hercegovini cestovni prevoz tereta sve više dominira, dok željeznički transport ostaje zapostavljen. Iako je željeznica drugi najjeftiniji oblik prijevoza, BiH, bez morskih luka, ne ulaže dovoljno u svoju željezničku infrastrukturu. Stručnjaci upozoravaju na nedostatak razvoja željezničkih centara i infrastrukturnih ulaganja, što povećava broj kamiona na cestama, dok željeznice gube tržište. Podaci BIHAMK-a […]

Opširnije →

Zašto je posao špeditera kao partija šaha?

Zašto je posao špeditera kao partija šaha?

Transportna špedicija je poput partije šaha – svaki potez mora biti strateški! Zamislite šahovsku tablu, gdje svaka figura ima svoju ulogu i svi se moraju kretati u savršenoj harmoniji. U svijetu transporta, svaki korak mora biti unaprijed isplaniran kako bi roba sigurno i na vrijeme stigla na odredište. Bez prave strategije, špediteri mogu izgubiti dragocjeno […]

Opširnije →

Šta sve treba da znate o logistici hladnog lanca

Šta sve treba da znate o logistici hladnog lanca Rast trgovine na globalnom nivou, u poslednjih nekoliko decenija, pred logistiku je postavio nove zadatke. Prije svega inovacije u opremi i infrastrukturi za transport i skladištenje robe. Sa rastom životnog standarda, raste i potreba za većim kvalitetom i svježim proizvodima. Tu dolazi do izražaja logistika hladnog […]

Opširnije →

I nakon 31. januara slijedi ubrzano carinjenje

Nadležni su odlučili da uvaže pojednostavljeno carinjenje po fakturi, nakon mnogobrojnih zahtjeva. Mnogi privrednici su naveli da im je ovaj vid carinjenja mnogo jednostavniji i brži što možete pročitati opširnije i u linku ispod.

Opširnije →

Na Novom putu svile ka Kini nalazi se grad iz BiH

Tuzla postaje prvi grad u BiH koji će imati direktnu konekciju putem željeznice na Novom putu svile ka Kini. Ovo će obuhvatiti redovan pomorski transport roba do ulazne Luke Rijeka kao i intermodalnu konekciju putem željezničkog saobraćaja do finalne destinacije, odnosno Tuzle.  Opširnije na: https://www.nezavisne.com/

Opširnije →

Yamaha proizvela bespilotni helikopter

Yamaha je proizvela novi bespilotni helikopter za transport robe koji je nazvan Fazer R G2 Delivery Model. Specifikacije helikoptera: – veličina od 3.908 mm × 734 mm × 1.226 mm-promjer glavnog rotora od 3.600 mm i repnog od 550 mm-maksimalna težina za uzlijetanje iznosi 120 kg pri temperaturi od 20°C Opširnije na: https://m.vidi.hr/

Opširnije →

Kamiondžija iz BiH u šleperu krijumčario Indijce

Prošlog vikenda u Austriji uhapšen je vozač kamiona jer mu je policija pronašla četvoricu Indijaca u šleperu. Sumnja se da Indijci plaćaju po nekoliko hiljada eura švercerima za transport iz Indije preko Srbije u razne evropske zemlje.  Opširnije na: https://www.slobodna-bosna.ba/

Opširnije →

Presušuju evropske rijeke

Presušuju evropske rijeke

Rijeka Rajna koja prestavlja stub njemačke, holandske i švajcarske privrede – praktično bi trebala postati neprohodna kao i rijeka Dunav koja teče kroz centralnu Evropu do Crnog mora. Region je takođe na ivici recesije jer ruska invazija na Ukrajinu podstiče inflaciju tako što smanjuje zalihe hrane, i energije. Opširnije na: https://www.kurir.rs/

Opširnije →

Kako da “uspavate” cvijeće za duga putovanja morem

Izvoznici cvijeća u Keniji prelaze na pomorski transport. Izašla je nova tehnologija koja čuva cvijeće svježe tokom transporta morem. Iz hladnjače se cvijeće prebacuje u rashladni kontejner. Tako može putovati kilometrima. Nakon ubranog cvijeća i potopljenog u hemikalije, pakuje se u kartone sa rupama na vrhu i dnu, koje omogućavaju da vazduh iz sistema kontejnera cirkuliše. Opširnije na: https://naslovi.net/

Opširnije →

Neophodne milijarde za modernizaciju željezničkog saobraćaja

Da bi rekonstrukcija kompletnog željezničkog saobraćaja bila kompletna, neophodne su milijarde KM. A u tom projektu žele učestvovati i Kinezi. Kada bi se izvršila rekonstrukcija, vozovi bi mogli da idu čak 160 km/h. To podrazumijeva popravku pruga od Šamca, preko Doboja do entitetske granice, a vrijednost tog projekta je 200 miliona evra. Opširnije na : https://www.nezavisne.com/

Opširnije →

Translate »
UA-57430671-2